Deții un magazin online și vrei să ajungi la un număr cât mai mare de…
În publicitate există diverse teorii. Unele dintre ele se referă la imaginile folosite, altele la mesajul utilizat. Pentru articolul de astăzi, ne interesează industria de publicitate în ansamblu ei. Prin urmare, teoriile discutate mai jos se referă la modul în care o afacere alege să-și facă publicitate și să se promoveze.
Publicitatea are numeroase obiective. Acestea includ comunicarea cu potențialii clienți, precum și urmărirea acestora pentru a adopta un anumit produs sau pentru a dezvolta o preferință față de produs pentru cumpărarea repetată.
Toată strategia de publicitate duce în cele din urmă la fidelizarea față de marcă.
Prin urmare, teoria sau teoriile publicității sau a serviciilor de Marketing, încearcă să explice cum și de ce publicitatea este eficientă în influențarea comportamentelor și îndeplinirea obiectivelor sale.
Evident, strategiile de marketing și publicitate nu se rezumă la aceste teorii. În timp, au fost dezvoltate o serie de metode, tehnici și tactici derivate pentru a convinge clienții.
De la fiecare teorie în parte au pornit diferite discuții, care au atins subiecte mai sensibile. De exemplu, există păreri că mesajele ascunse în publicitate depășesc sfera de copywriting și nu sunt etice. În funcție de „agresivitatea” acestor mesaje, unele state chiar prevăd și sancțiuni.
Teorii despre publicitate
Există numeroase teorii despre publicitate și pentru magazine online. Majoritatea teoriilor publicitare propun, în general, că eficiența publicității este dependentă de practicile principale care se desfășoară. Inclusiv, o mai mare expunere față de marcă sau publicitate repetitivă.
Cu alte cuvinte, majoritatea teoriilor sugerează că, dacă doriți ca unui consumator să-i placă în mod continuu un produs sau o marcă, pur și simplu expuneți consumatorul la produs sau marcă.
Expunerea repetată în publicitate se face astfel încât să existe anumite sentimente și așteptări legate de brandul în sine.
Teoriile publicitare și de optimizare utilizează, de asemenea, specificațiile de conținut, mesajele specifice și caracteristicile media, caracteristicile consumatorului, caracteristicile produsului/serviciului și acțiunile competitive.
Medierea realității
Anunțurile sunt eficiente atunci când sunt direcționate cu alte suporturi media și setările pe care sunt înrădăcinate.
Aparent, ceea ce face ca anunțurile să fie convingătoare este modul în care utilizează mass-media pentru a obține lumea ficțiunilor și a acțiunilor împreună și, nu neapărat conținutul.
Ceea ce face mass-media în ceea ce privește publicitatea este să descrie entuziasmul și dependența prin extinderea și intensificarea răspunsurilor noastre neuronale.
De exemplu, vă puteți da seama că oamenilor le place să citească povești la care au asistat deja în presă doar pentru că mass-media are un mod de a repeta entuziasmul pe care îl avem folosindu-ne inteligența.
Schimbarea loialității
Anunțurile știu cum să joace și să reproducă loialitățile contradictorii care continuă să se schimbe.
În principal, reclamele încearcă întotdeauna să cultive un puternic sentiment de loialitate față de o marcă individuală.
Dar, au și un mod de a-i îndemna pe consumatori să își modifice loialitatea și să încerce un lucru destul de nou. Ele îl fac să renunțe în primul rând la loialitatea veche pentru un brand relativ nou în piață.
Anunțurile sunt eficiente în a-i determina pe consumatori să-și schimbe fidelitatea față de o anumită marcă.
Anunțurile pot utiliza mesaje ambalate în așa fel încât să implice psihologic un astfel de produs la negativitate.
Magia sensului în publicitate
Acest lucru explică modul în care reclamele sunt folosite pentru a oferi utilizatorilor semnificația produselor de vânzare.
Arată modul în care reclamele influențează valorile și alte credințe fundamentale ale consumatorilor.
Descrie, în esență, cum și de ce reclamele au trecut dincolo de frontiera vânzării de produse și servicii.
Anunțurile se implică din ce în ce mai mult în conturarea valorilor individuale și sociale.
Reclamele sunt privite ca o formă de „magie organizată” care ascunde natura reală a consumismului, afectând astfel obiectivele sociale și atitudinile publice.
Acest lucru este demonstrat prin capacitatea reclamei de a ține departe publicul de întrebările de nemulțumire.
Mesajul ascuns în publicitate
Reclamele sunt folosite în „manipularea” în mod inconștient a publicului. Psihologii susțin că publicitatea este perfidă, deoarece folosește psihologia pentru a crea mesaje ascunse care sunt încărcate emoțional.
Ceea ce se întâmplă este că, deoarece mesajul este ascuns, există o tendință de rezistență critică a telespectatorilor care este înșelată și redusă.
De exemplu, un medic poate fi folosit în publicitatea unui produs și încurajarea oamenilor să-l folosească deoarece folosește același produs.
Noțiunea aici este că oamenii vor folosi produsul, deoarece medicul îl folosește și de aceea „trebuie” să fie sănătos. Această abordare arată cu exactitate modul în care gândirea critică a consumatorilor poate fi compromisă prin reclame.
Dorința imitativă
Anunțurile au un mod „de a se juca” cu tendința consumatorilor de a-și dori ceea ce au și alții.
Mulți teoreticieni au susținut întotdeauna că natura umană este dorința de a deveni ceea ce sunt ceilalți oameni, mai ales atunci când cealaltă persoană este puternică, arătoasă sau celebră. Dar adevărul problemei este că, este greu să devii o altă persoană, iar acest „castel în aer” păstrează dorința vie.
În aceeași notă, atunci trebuie să înțelegeți că reclamele funcționează ca ritualuri de colaborare și nu neapărat ca mesaje unidirecționale. În acest caz, ritualurile permit oamenilor să se plaseze în societăți prin prognostic vizionar față de ceilalți.
Este întotdeauna important, dacă este posibil, să critici reclamele ca modalitate de a dezvălui mesaje ascunse și ideologii.
Cu toate acestea, ar trebui să fim cu toții de acord că reclamele sunt instrumente esențiale în modelarea credințelor și a loialității care, în cele din urmă, ajută la câștigarea clientului fidel.
Clientul fidel, managementul clienților și vânzarea repetată este obiectivul tuturor strategiilor de marketing.
Gând final
Acestea sunt teoriile regăsite în publicitate. Unele sunt mai prezente, altele sunt mai greu de observat.
În orice aspect legat de publicitate vom întâlni persoane „conspirative”. Acestea pot găsi câte un lucru „înșelător” ascuns în fiecare text publicitar.
De fapt, există suficiente precedente în publicitate când, chiar și brandurile exagerează cu publicitatea video.
Însă în cazurile cele mai notorii s-au intentat procese de judecată sau au intervenit instituțiile statului aplicând sancțiuni financiare.
Acesta este și motivul pentru care publicitatea a devenit corectă și deschisă. Astfel de incidente sunt o lovitură de imagine și de PR, care afectează compania pe termen lung. În acest context, multe companii preferă să fie sincere cu potențialii clienți.
Ne puteți contacta pentru servicii speciale de link building sau optimizare și promovare pentru platforma WordPress.
Acest Articol are 0 comentarii