Deții un magazin online și vrei să ajungi la un număr cât mai mare de…
Aflați ce fel de conținut dorește să vadă publicul țintă și distribuiți acest tip de conținut. În cazul nostru, pe pagina Twitter, a companiei distribuim toate articolele de blog create pentru cititorii GO SEO Marketing.
Dacă doriți să ajungeți în mod eficient la publicul țintă, este important să aflați ce fel de conținut doresc să vadă aceștia. Odată ce știi ce se caută, le poți partaja acel tip de conținut. Acest lucru vă va ajuta să vă asigurați că mesajul dvs. este primit tare și clar.
Interacționează cu alți utilizatori care au interese similare pentru a-și construi următorii
Pentru a construi un număr de următori, este important să interacționați cu alți utilizatori care au interese similare. În acest fel, puteți crea o comunitate de indivizi cu gânduri similare care se pot sprijini și încuraja reciproc.
În plus, puteți învăța unul de la celălalt și puteți împărtăși sfaturi și idei despre cum să vă dezvoltați afacerile sau proiectele respective. Urmăriți utilizatorii care credeți că ar fi interesați de conținutul dvs. și urmăriți-i pe toți utilizatorii care vă urmăresc.
Articole recomandate:
- Cum să construiești o afacere de succes
- Saturația pieței, ce implicații are acest concept în afaceri?
- Publicitate, care sunt cele 5 teorii folosite în această industrie?
- Profil de client, cum putem stabili consumatorul ideal?
- Apelul emoțional, cum poate fi folosit în strategia de marketing?
Dacă doriți să vă creșteți numărul de urmăritori pe rețelele sociale, unul dintre cele mai bune lucruri pe care le puteți face este să urmăriți utilizatorii care credeți că ar fi interesați de conținutul dvs.
Urmărindu-i, creșteți șansele ca ei să vă urmărească și să vă vadă conținutul în feedul lor. În plus, urmărirea oricăror utilizatori care vă urmăresc este o modalitate bună de a vă arăta aprecierea pentru sprijinul lor și de a-i menține implicați cu conținutul dvs.
Folosiți hashtag-uri
Folosiți hashtag-uri relevante pentru conținutul dvs. pentru a ajunge la un public cât mai larg. Dacă doriți să ajungeți la un public mai larg cu conținutul dvs., asigurați-vă că utilizați hashtag-uri relevante pentru subiectul dvs.
În acest fel, persoanele care sunt interesate de ceea ce ai de spus îți vor putea găsi mai ușor postările.
Partajați conținutul
Partajați conținutul dvs. pe alte platforme de social media pentru a ajunge la și mai mulți oameni. Dacă doriți să ajungeți la mai multe persoane cu conținutul dvs., distribuiți-l pe alte platforme de socializare.
Acest lucru vă va ajuta să ajungeți la un public și mai larg și să transmiteți mesajul mai multor oameni.
Twitter și optimizarea SEO
Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este fără îndoială, o componentă crucială pentru inbound marketing, dar de multe ori specialiștii în marketing nu se gândesc la modul în care se aplică rețelelor sociale.
În mod similar, mulți cred că rețelele sociale sunt doar un instrument de extindere a acoperirii, cunoașterii mărcii și a implicării, neglijând să se gândească la modul în care influențează rezultatele căutării.
Twitter și Nofollow!
Haideți să dezvoltăm puțin subiectul „nofollow”! Cu ceva timp în urmă, rețele sociale precum Twitter și Facebook au fost marcate automat cu etichete „nofollow”.
Acest atribut semnalau motoarele de căutare să nu acorde autoritate SEO link-urilor de ieșire, ceea ce înseamnă că acele linkuri nu ajutau la optimizarea website-ului dvs. în rezultatele organice.
În Decembrie 2016, atât Google, cât și Bing, au confirmat într-un interviu că linkurile postate pe Twitter sunt de fapt un semnal pentru clasamentele organice și de știri ale unui motor de căutare. Așa că trimiteți conținutul pe Twitter! Cu siguranță contează.
Ne puteți contacta pentru servicii de optimizare SEO și promovare pentru motoarele de căutare. De asemenea, oferim servicii de link building controlate, de pe website-uri cu autoritate mare.
Acest Articol are 0 comentarii