Sari la conținut
Cum să construiești o afacere de succes

Cum să construiești o afacere de succes

Una dintre cele mai bune modalități de a avea succes în afaceri este să găsești o nișă și să fii perseverent. Aceasta înseamnă găsirea unei zone în care există o cerere, dar nu foarte multă concurență la furnizarea unui produs…

Promovare magazin online anvelope de Iarnă

Anvelope de Iarnă, promovare magazin online

Promovare magazin online anvelope iarnă. Cum să promovăm un magazin online care vinde anvelope iarnă. Importanța promovării unui magazin online. Un magazin online care vinde anvelope de iarnă este o platformă digitală esențială pentru toți proprietarii de mașini din România,…

Cum să construiți audiență pe Twitter

Cum să construiți audiență pe Twitter

Aflați ce fel de conținut dorește să vadă publicul țintă și distribuiți acest tip de conținut. În cazul nostru, pe pagina Twitter, a companiei distribuim toate articolele de blog create pentru cititorii GO SEO Marketing. Dacă doriți să ajungeți în…

Profil de client

Profil de client, cum putem stabili consumatorul ideal?

Un profil de client este imaginea ideală a publicului țintă pe care brandul îl are în minte. Este similar cu persoana cumpărătorului. Diferența este că deși persoana cumpărătorului sunt clienții dvs. vizați, profilarea clienților include realizarea de profiluri reale cu…

CRM

CRM, 3 tipuri de management al relațiilor cu clienții

Clienții sunt inima oricărei afaceri. Datorită acestora afacerea există și se dezvoltă. Prin urmare, companiile trebuie să gestioneze eficient relația cu clienții. Datorită acestor nevoi de business, au fost dezvoltate mai multe sisteme de management al relațiilor cu clienții (CRM).…

Înapoi sus
Căutare