Sari la conținut
SEO Alba Iulia

SEO Alba Iulia, agenția SEO Alba Iulia, cu personal specializat în servicii de optimizare SEO și creșterea performanței unui website.  Avem o echipă de specialiști SEO cu experiență și oferim o gamă completă de servicii personalizate pentru a ajuta afacerile să obțină o vizibilitate maximă online și să atragă mai mulți clienți.

Serviciile SEO aplicate unui website reprezintă un instrument esențial în strategia de marketing digital a oricărei afaceri, deoarece îmbunătățește poziționarea site-ului în motoarele de căutare precum Google, Bing sau Yahoo, crescând șansele de a fi găsit de potențialii clienți.

Cu serviciile agenției noastre SEO din Alba Iulia, companiile se pot bucura de rezultate durabile și de o creștere consistentă a traficului organic și a vânzărilor pe termen lung.

Dacă îți dorești să îmbunătățești poziționarea site-ului tău în motoarele de căutare și să atragi mai mulți clienți, apelează cu încredere la agenția noastră SEO din Alba Iulia pentru servicii excelente de optimizare SEO personalizate.

Cu o abordare strategică și o echipă specializată, GO SEO Alba Iulia este partenerul perfect pentru succesul online al afacerii tale.

SEO Alba Iulia, Recomandările clienților

Recomandările clienților au câștigat o popularitate imensă în zilele noastre. Motivul simplu pentru aceasta este că există atât de multă publicitate și atât de multe opțiuni încât chiar și clientul este copleșit. Prin urmare, întârzie cu luarea deciziilor.

În cele din urmă, dacă unul dintre prietenii clientului a folosit produsul și are o recenzie sau o recomandare pozitivă pentru respectivul produs, atunci potențialul clientul ajunge să cumpere acel produs.

În acest fel, dacă produsul sau serviciul este bun, un potențial client devine client fidel. Este o conversie obținută în urma unor recomandări de la alți clienți.

Cu toate acestea, în lumea marketingului online sau a altor servicii, recomandările „din gură în gură” nu funcționează. De multe ori nu ai cu cine să vorbești. Prin urmare, rolul important în comerțul electronic îl joacă recenziile și recomandările clienților.

Nu este un concept nou în marketing. De fapt, a existat încă de la primele forme de comerț. Agenția noastră SEO Alba Iulia, poate fi alături de dsv.

Ce forme pot avea recomandările clienților?

Cel mai frecvent, mărturiile, recenziile, recomandările clienților și experiențele acestora sunt utilizate în servicii precum comerțul electronic, HORECA, călătorii etc. În astfel de portaluri clientul dorește să asculte alți clienți înainte de a lua propriile decizii.

În astfel de momente, recenzia oferită de clienții pe care i-ați avut vă poate ajuta să aveți o mulțime de afaceri noi.

Recenziile clienților pot afecta direct vânzările unui produs sau serviciu. Din acest motiv, gestionare acestora este un obiectiv important pentru serviciul clienți.

În continuare vom aborda câteva motive pentru care trebuie să țineți cont de recomandările clienților. Cu eforturi susținute poate deveni cea mai ieftină strategie de promovare pentru afacerea dvs.

Motive pentru care recomandările clienților sunt importante

Iată o listă de motive pentru care recenziile și recomandările clienților sunt importante în zilele noastre.

Puteți face din ele o strategie de marketing foarte eficientă. Într-un mediu economic în care tehnologiile de producție sunt asemănătoare, clienții pot fi cei mai versatili promotori ai mărcii.

O recenzie pozitivă înseamnă profitabilitate

Pur și simplu, dacă recenzia pozitivă este corectă și atinge acordul potrivit cu perspectiva, atunci el poate fi convertit la client doar datorită recenziei corecte pe care a citit-o.

Vedeți mulți oameni care cumpără produse online doar pentru că au văzut cinci stele și au citit câteva comentarii grozave în secțiunea de recenzii.

Dacă recomandările clienților sunt pozitive, acestea vor fi o sursă de încredere pentru potențialii clienți.

Dacă puteți îmbunătăți rata de conversie prin recomandări, veți înregistra o marjă de profit mai mare.

Luarea deciziilor

În zilele noastre, este obligatoriu să luați decizii verificând mai întâi lucrurile online. Dacă plănuiți o călătorie în Europa sau Australia, la cine ați merge pentru a vă ajuta în luarea deciziilor?

În primul rând va fi agentul de turism, iar al doilea punct vor fi website-uri precum travelocity, tripoto, airbnb etc. Puteți citi chiar bloguri din Europa și Australia pentru a afla cele mai bune recenzii și recomandări ale clienților pentru hoteluri, locuri de vizitat etc.

În portalurile de călătorie online, precum și în cazul agențiilor de turism, veți găsi paginile lor de Facebook, paginile de Twitter etc., pline de recomandările clienților.

Însuși agentul de turism vă va oferi exemple de clienți diferiți și experiențele acestora, doar pentru a vă oferi un impuls social spre luarea deciziilor.

În cele din urmă, va depinde de personalitatea dvs. dacă decideți să mergeți în Australia sau Europa. Dar sunteți sigur că veți citi toate recenziile și recomandările clienților înainte de a lua decizia finală.

Absența vânzătorilor personali

În majoritatea showroom-urilor cu amănuntul, în special în cele de electronică, un vânzător personal vă ajută să luați decizia cu privire la ce produse să cumpărați.

Cu toate acestea, atunci când comparați cele mai bune colegii sau clase în care doriți să vă duceți fiul sau fiica, știți cine este vânzătorul dvs. personal? Părintele care a experimentat deja aceste unități de învățământ.

Acum recenziile și recomandările acestor părinți vă vor ajuta să decideți pentru ce facultate sau clase doriți să optați. Absența unui ghid fizic nu vă afectează dacă aveți recenziile și recomandările altor clienți.

recomandările clienților sunt importante chiar dacă sunt negative

Statistic vorbind, majoritatea companiilor cred că recenziile negative îi ajută și pentru că își economisesc timpul. Un exemplu simplu ar include vânzătorii care credeau că o centrală le oferă apă rece și caldă. Dar, în schimb, au aflat că aparatul oferă doar apă rece.

Acum, compania ar fi scris foarte bine în descriere că aparatul oferă doar apă răcită. Dar majoritatea clienților trec direct la secțiunea de recenzii, deoarece nu au încredere în descriere.

Ceea ce se întâmplă este că această recenzie negativă îi ajută, de asemenea, să ia decizia corectă. Este posibil ca aceștia să nu cumpere produsul, ceea ce înseamnă că organizația nu cheltuie bani pentru trimiterea produsului și apoi ADUCEREA PRODUSULUI ÎNAPOI doar pentru că clientul nu a citit descrierea.

Această recenzie negativă a fost profitabilă din punctul de vedere al banilor, precum și al timpului, atât pentru clienți, cât și pentru companie.

Când există o recenzie negativă, compania trebuie să intervină rapid. Acestea nu trebuie să fie ignorate pentru prea mult timp. Un factor pentru clasamentele SEO sunt recenziile pe diferite platforme.

Dacă recomandările clienților sunt negative și rămân nesoluționate, motoarele de căutare vor percepe compania dvs. ca fiind neserioasă.

Aceasta este o problemă când doriți să construiți o afacere pe termen lung.

Concluzii

Deci, după cum vedeți, importanța recenziilor și recomandărilor corecte ale clienților este multiplă. Pentru că agenția noastră SEO Alba Iulia, are personal specializat cu o vechime de peste 16 ani, putem garanta orice serviciu de promovare online.

Totuși, trebuie să vă dați seama că ar exista și feedback sau recenzii neloiale pe care le veți primi. Aceste recenzii trebuie convertite în recenzii pozitive contactând clientul sau portalul de unde a venit recenzia.

În orice afacere vor exista recenzii neloiale. Cu toate acestea, recenziile neloiale nu înseamnă pierderea unui număr prea mare de oportunități. Este doar o mână de clienți care nu au fost mulțumiți de produsele dvs.

Dacă numărul de recenzii negative crește, atunci produsul care cauzează recenziile negative trebuie modificat sau eliminat din portofoliul dvs. Acestea sunt cele mai bune avantaje ale recenziilor și recomandărilor clienților.

Cum am scris mai sus, modul în care tratați recomandările clienților poate fi transformat în avantaj competitiv.

Poate deveni chiar unul din elemente dvs. pentru identitatea de brand a companiei.

GO SEO Marketing, o companie nouă care activează sub SEO Services Plus. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, Web Design, securitate Web și servere Linux.

Acest Articol are 0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Înapoi sus
Căutare